Kedi Blog

Kedilerde Mantar Hastalığı

Kedilerde Mantar Enfeksiyonu ve Tedavisi

Hastalık konusu son derece geniş kapsamlı olan bir olgudur. Çok değişik türden hastalıklar vardır. Bu hastalıklar içinde evrensel olarak kabul edilebilecek olan hastalıklar da vardır.

Mikroçip takılan köpek

Kedi ve Köpeklerde Mikroçip Kullanımı

Mikroçip, küçük, elektronik bir cihazdır ve genellikle bir pirinç tanesi büyüklüğündedir. Veteriner hekimlikte kullanılan mikroçipler, genellikle kedi ve köpek gibi evcil hayvanlara, genellikle hayvanın omuz

Bir kedinin kısırlaştırma ameliyatı sırasında çekilmiş fotoğrafı.

A’dan Z’ye Kedi Kısırlaştırma

Kedi sahiplerinin ve hayvanseverlerin sıklıkla karşılaştığı bir konu olan kedi kısırlaştırma, hem kedi sağlığı hem de popülasyon kontrolü açısından kritik bir öneme sahiptir. Kedi kısırlaştırma,

Kedi ve köpeklerde iç dış parazit aşısı

Kedi ve Köpeklerde İç Dış Parazit Aşısı

Veteriner Kliniğindeki masada hemşire tarafından eliyle tutulan bir yavru kedinin masum bakışının görseli.

Kedilerde Lösemi Virüsü Aşısı

Lösemi, kedilerde hematopoietik sistemi etkileyen karmaşık bir hastalıktır. Bu hastalık, kemik iliğindeki hücresel anormallikler sonucu aşırı sayıda kötü huylu lökosit üretimi ile karakterizedir. Lösemi, kedilerde