Gaziosmanpaşa Veteriner (GOP)

Smokin Veteriner Hizmetleri
Ticaret ve Limited Şirketi

Evcil dostunuzun sağlığı, bizim için en önemli önceliklerden biridir. Gaziosmanpaşa’nın hemen yanı başında, güvenilirliğiyle tanınan önde gelen veteriner kliniklerinden biri olarak, sevimli dostunuzun veterinerlik gereksinimlerine hassasiyetle ve derin bir sevgiyle yaklaşıyoruz.

Çalışma Saatlerimiz

⏰ Pazartesi- Salı- Çarşamba- Perşembe- Cuma- Cumartesi: 10:00-20:00

Pazar: 12:00-18:00

Veteriner Kliniğimizin Yakınlarından Geçen Otobüsler

🚎 Hafız Durağı (Kliniğe 1 dk Yürüme Mesafesi): A41 – 32 – 32A – 32M – 32T – 36CY – HT5

🚎 Cevatpaşa Ortaokulu Durağı (Kliniğe 2 dk Yürüme Mesafesi): 32 – 32A – 32M – 32T – 36CY – HT5

Gaziosmanpaşa'nın Hangi Mahallelerinden Veteriner Kliniğimize Ulaşabilirsiniz?

• Karayolları
  • Karlıtepe
  • Kâzım Karabekir
  • Merkez
  • Mevlana
  • Pazariçi
  • Sarıgöl
  • Yıldıztabya
  • Karayolları
  • Karlıtepe
  • Kâzım Karabekir
  • Merkez
  • Mevlana
  • Pazariçi
  • Sarıgöl
  • Yıldıztabya
Eğer bir toplu ulaşım aracı kullanacaksanız ve kliniğimize nasıl geleceğinizi bilmiyorsanız “İETT Nasıl Gelebilirim” yazısına tıklayarak açılan sitede mahalle adınızı ve gidilecek yer olarak “Smokin Veteriner Kliniğini” seçerek uygun otobüsleri bulabilirsiniz.

Neden Smokin Veteriner Kliniği?

Gaziosmanpaşa ilçesindeki birçok veteriner kliniği arasından neden bizi tercih etmeniz gerektiğini merak ediyor olabilirsiniz. İşte size birkaç neden:

• Son Teknoloji Kullanımı: Gelişmiş tıbbi ekipman ve yöntemlerle hızlı ve doğru teşhisler.
  • Geniş Hizmet Yelpazesi: Rutin kontrollerden acil durumlara, her türlü veteriner hizmeti tek bir yerde.
  • Tecrübe: Kliniğimizdeki tüm ekip arkadaşlarımız, hem tecrübe hem de eğitim açısından dünya standartlarını karşılamaktadır.

Sizden Gelenler