Kedi Blog

Bir kedinin kısırlaştırma ameliyatı sırasında çekilmiş fotoğrafı.

A’dan Z’ye Kedi Kısırlaştırma

Kedi sahiplerinin ve hayvanseverlerin sıklıkla karşılaştığı bir konu olan kedi kısırlaştırma, hem kedi sağlığı hem de popülasyon kontrolü açısından kritik bir öneme sahiptir. Kedi kısırlaştırma,

Kedi ve köpeklerde iç dış parazit aşısı

Kedi ve Köpeklerde İç Dış Parazit Aşısı

Veteriner Kliniğindeki masada hemşire tarafından eliyle tutulan bir yavru kedinin masum bakışının görseli.

Kedilerde Lösemi Virüsü Aşısı

Lösemi, kedilerde hematopoietik sistemi etkileyen karmaşık bir hastalıktır. Bu hastalık, kemik iliğindeki hücresel anormallikler sonucu aşırı sayıda kötü huylu lökosit üretimi ile karakterizedir. Lösemi, kedilerde

Elinde büyüteç ile kedinin üstüne bakan ve büyüteçte pire gözüken dijital görsel.

Adım Adım Kedilerde Pireleri Tanıyalım

Tüylü arkadaşlarımızın ve bizlerin rahatını kaçıran istenmeyen konuklar zaman zaman ortaya çıkmaktadır. Evlerimizin sıcacık ortamı, bu kan emici pireler için adeta bir davetiyedir. Neyseki modern

Sağ tarafta doktorun uzattığı aşı şırıngasına bakan kedi.

Kediler İçin Doğru Aşı Takvimi

Kedi Aşı takvimi, yeni doğan kedilerin bağışıklık sistemini güçlendirmek ve çeşitli enfeksiyonlara karşı koruma sağlamak için yapılan aşıları içermektedir. Bu aşılar genellikle 6 haftalıkken başlar