Bayrampaşa'da Veteriner Kliniğine Ulaşmak

Smokin Veteriner Hizmetleri
Ticaret ve Limited Şirketi

Bayrampaşa’da veteriner kliniği hizmetini arıyorsanız, Smokin Veteriner Kliniği’nden başkasına bakmanıza gerek yok.Deneyimli veteriner hekimler ve profesyonellerinden oluşan ekibimiz, evcil hayvanınızın en yüksek kalitede tedavi görmesini sağlayacaktır.

Smokin Veteriner Kliniği

Kliniği Tanıma Vakti

Veteriner olarak çok uzun süre deneyim kazanmış kişilerden oluşan hekim kadrosunu Smokin Veteriner Kliniği bünyesinde topladık.Bu hekim arkadaşlarımız evcil hayvanınız için teknolojinin maksimum noktasını kullanarak evcil hayvanınız için gerekli tedavileri uygulamaktadır.

Hemen akıllara gelen soru : Kliniğiniz Yeterli Teknolojiye Sahip Mi?

Klinik seçerken seçtiğiniz veteriner kliniğinin yetkin olduğundan, mevcut teknolojiye sahip olduğundan ve gelişmiş tıp sunduğundan emin olmak önemlidir.

Hayvanlarınızın sağlığı bizim için çok önemli, bu nedenle son teknoloji cihazlarımızı kullanarak tanı ve tedavi sürecini en etkili ve hassas şekilde gerçekleştiriyoruz. Siz de sevimli dostlarınızın sağlığı için Smokin Veteriner Kliniği’ni tercih edebilir, onlara sağlık hizmetini sağlayabilirsiniz.

Bayrampaşa'da Veteriner Kliniğinize Nasıl Ulaşabilirim

Bayrampaşa’da bulunan kliniğimize ulaşım oldukça basittir.Google Maps aracında başlangıca “kendi konumunuzu” , varış noktasına ise “Smokin Veteriner Kliniği” yazısını yazmanız yeterli olacaktır.

Adres : Cevatpaşa Mah. Millet Caddesi No:168/170A Bayrampaşa/İstanbul

Neden Smokin Veteriner Kliniği

Kullandığımız ekipmanlar ve hekim kalitemiz Smokin Veteriner Kliniğini öne çıkaran en önemli adımdır.Bizi farklı yapan tüm özellikler;

• Profesyonel Veteriner Hekimler
  • Yüksek Kaliteli Ekipmanlar ve Teknolojiler
  • Güncel Tıbbi Bilgi ve Uygulamalar
  • Hijyen ve Temizlik